Zásady ochrany osobních údajů

Kdo shromažďuje mé osobní údaje?

Správce osobních údajů:

Pálava Horizons, s.r.o., IČ: 225 38 526

se sídlem Podivínská 1236, 691 02 Velké Bílovice

zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 143457

Proč bych si měl/a přečíst tento dokument?

Možná jste již slyšeli o nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (dále jen „Nařízení“), známé spíše jako GDPR.

Podle čl. 13 a 14 Nařízení musíme poskytovat informace o shromažďování, nakládání, ochraně a zpracování osobních údajů osobám (subjektům údajů), jejichž osobní údaje zpracováváme.

Proto si v těchto Zásadách ochrany osobních údajů můžete přečíst více informací týkajících se osobních údajů, které zpracováváme při poskytování našich služeb.

Jaké osobní údaje jsou zpracovávány?

Jako správce zpracováváme osobní údaje, které jste nám poskytli v souvislosti s Vašim zájmem stát se členy podnikatelského klubu Pod Pálavou a/nebo v souvislosti s Vaší účastí na námi organizovaných událostech či eventech (Vaše identifikační nebo jiné údaje poskytnuté mj. za účelem využití našich služeb), nebo které jsme sami vytvořili v těchto souvislostech (například Vám předem vytvořená uživatelská jména a hesla, pokud byla vytvořena zejména v souvislosti s užíváním poskytovaných služeb).

Proč jsou mé osobní údaje zpracovávány?

Vaše osobní údaje zpracováváme zejména proto, abychom mohli organizovat události a eventová, marketingová či HR řešení v rámci naší činnosti a organizovaných akcí (dále souhrnně jen „akce“), kterých se účastníte nebo můžete účastnit.

Vaše osobní údaje budeme také zpracovávat za účelem splnění dalších povinností vyplývajících z organizace akcí a příslušných právních předpisů a za účelem ochrany našich vlastních práv z nich vyplývajících.

Je také v našem oprávněném zájmu zpracovávat tyto osobní údaje, a to za účelem uplatnění nebo případné obrany před uplatňovanými právními nároky, protože jinak bychom nemohli uplatnit svá práva. Takové použití osobních dat je pro subjekty údajů předvídatelné a nepředstavuje žádné, nebo pouze malé, omezení jejich zájmů, práv a svobod.

Abychom vyhověli zákonným požadavkům musíme zmínit, že tyto osobní údaje zpracováváme zejména na základě čl. 6 odst. 1 písm. b), c) a f) Nařízení.

Jak dlouho jsou mé osobní údaje zpracovávány?

Vaše osobní údaje zpracováváme pouze po dobu nezbytnou pro splnění výše uvedených účelů jejich zpracování, po dobu, se kterou jste souhlasili, anebo po dobu, která je buď nezbytná pro splnění našich povinností vyplývajících z příslušných právních předpisů, nebo je stanovena příslušnými právními předpisy, anebo je s nimi v souladu. Dodržujeme závazná pravidla pro archivaci údajů.

Pro konkrétnost:

Údaje získané při registraci členství budou zpracovávány po dobu existence Vašeho členství v klubu a dále do uplynutí promlčecí doby veškerých vzájemných nároků vyplývající z událostí a řešení, kterých jste se účastnili.

Údaje získané v souvislosti s Vaší účastí na organizovaných akcí budou zpracovávány do skončení té které akce a dále do uplynutí promlčecí doby veškerých vzájemných nároků vyplývající z událostí a řešení, kterých jste se účastnili.

Kdo bude mít přístup k mým osobním údajům?

Dbáme na bezpečnost Vašich osobních údajů, a proto velmi pečlivě vybíráme partnery, kterým Vaše osobní údaje svěřujeme.

Všichni naši partneři musí být schopni zajistit dostatečné zabezpečení Vašich osobních údajů tak, aby nedošlo k neoprávněnému nebo náhodnému přístupu nebo aby nedošlo k jejich jinému zneužití, a všichni naši partneři se musí zavázat k mlčenlivosti a nesmí Vaše osobní údaje použít k jinému účelu, než ke kterému jim byly poskytnuty.

Partneři, kteří mohou mít přístup k Vašim osobním údajům a údajům o Vašem členství, jsou:

  • poskytovatelé technologických služeb včetně poskytovatelů úložišť dat; zejména pak provozovatel platformy Happenee poskytovatele Happenee s.r.o., IČ: 042 16 202;
  • osoby, které zajišťují bezpečnost a bezchybnost našich služeb a které tuto bezpečnost a bezchybnost pravidelně testují;
  • poskytovatelé účetních, právních a administrativních služeb;
  • osoby, které pro nás nebo naše smluvní partnery vykonávají odborné činnosti spočívající v poskytování zákaznické péče a poradenství a informování zákazníků o nabídkách služeb; naši zaměstnanci;
  • organizátoři událostí a jejich účastníci; provozovatelé platebních bran v případě nákupu vstupenek přes platební bránu.

Naším cílem je a vždy bude zajistit, aby Vaše osobní údaje byly co možná nejvíce anonymní a nedostupné všem třetím stranám. Upozorňujeme však, že za určitých okolností budeme povinni v souladu s příslušnými právními předpisy předat určité osobní údaje orgánům veřejné moci.

Jak jsou mé osobní údaje chráněny?

Všechny Vaše osobní údaje jsou zabezpečeny standardními postupy a technologiemi. Zajišťujeme ochranu údajů proti neoprávněnému nebo náhodnému přístupu, pozměnění, zničení, ztrátě, neoprávněnému přenosu nebo jinému neoprávněnému zpracování, jakož i proti jinému zneužití záznamů obsahujících osobní údaje.

Standardní postupy a technologie mohou, mimo jiné, zahrnovat následující:

  • vzdělávání a školení příslušných zaměstnanců a dalších osob, které v souladu s těmito Zásadami mohou přicházet do styku s údaji o Vás a Vašem uživatelském účtu, aby bylo zajištěno, že znají naše povinnosti týkající se ochrany osobních údajů při nakládání s osobními údaji;
  • administrativní a technická pravidla pro omezení přístupu k osobním údajům pouze na need-to-know bázi;
  • technologická bezpečnostní opatření, včetně firewallů, šifrování a antivirového softwaru;
  • opatření fyzického zabezpečení, jako jsou bezpečnostní průkazy zaměstnanců pro přístup do našich prostor.

Bez Vaší pomoci a zodpovědného chování nejsme schopni zaručit bezpečnost Vašich osobních údajů. Proto Vás žádáme, abyste nám pomohli zajistit bezpečnost Vašich údajů tím, že budete udržovat svůj kód PIN v tajnosti (pokud je nastaven) a své zařízení v bezpečí dodržováním běžných bezpečnostních standardů.

Jaká mám práva v souvislosti s ochranou osobních údajů?

Ve vztahu k osobním údajům máte zejména následující práva: právo kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů; právo na opravu nebo doplnění Vašich osobních údajů; právo požadovat omezení zpracování Vašich osobních údajů;

  • právo za určitých okolností uplatnit námitku nebo podat stížnost proti zpracování Vašich osobních údajů;
  • právo požadovat předání Vašich osobních údajů; právo na přístup k Vašim osobním údajům;
  • právo být za určitých okolností informován o narušení bezpečnosti osobních údajů; právo požadovat za určitých okolností vymazání Vašich osobních údajů (právo být zapomenut); a
  • další práva stanovená zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů (zákon o ochraně osobních údajů) a Nařízením.

Z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace máte právo kdykoli uplatnit námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které je založeno na čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení (to znamená, že máme oprávněný zájem tyto osobní údaje zpracovávat). Také máte právo uplatnit námitku proti zpracovávání Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu.

Dále máte právo se v případě porušení povinností stanovených Nařízením obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o přijetí opatření k nápravě, a to na adrese: Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochorova 27, 170 00 Prague 7, Česká republika, telefonní číslo +420 234 665 111 (ústředna), www https://uoou.gov.cz/.

Jak vás mohu kontaktovat?

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se těchto Zásad ochrany osobních údajů, neváhejte nás kontaktovat pomocí emailu na adresu:

Od kdy jsou tyto Zásady ochrany osobních údajů účinné?

Tyto Zásady ochrany osobních údajů nabývají účinnosti dne 1. 4. 2025.

Vyhrazujeme si právo tyto Zásady ochrany osobních údajů kdykoli změnit a aktualizovat. V případě jakýchkoliv změn nebo dodatků Vás před dalším využíváním služeb požádáme o opětovný souhlas s jejich obsahem.